خرید ارز دیجیتال > بلاگ بیترافی > آشنایی با ارز دیجیتال تتر > راھنمای خرید تتر در ایران؛ با کمترین کارمزد و واریز لحظه ای

راھنمای خرید تتر در ایران؛ با کمترین کارمزد و واریز لحظه ای

همه ما روزانه در حال تلاش و تکاپو برای سرمایه‌گذاری و افزایش دارایی‌هایمان هستیم، بنابراین تا جایی که می‌توانیم دست و پا می‌زنیم تا بهترین و محبوب‌ترین روش را انتخاب کنیم؛ شاید به همین دلیل باشد که به دنبال راهنمای خرید تتر هستید.
از آن‌جایی که روز به روز بیشتر در دنیای دیجیتال و تکنولوژی غرق می‌شویم، روش‌های سرمایه‌گذاری هم از شکل سنتی، به شکل مدرن و نوین درآمده است. در همین راستا، چند سالی می‌شود که بازار خرید ارز دیجیتال یا رمز ارزها، داغ شده است و افراد زیادی به این بازار سرمایه، روی آورده‌اند.
احتمالاً شما هم درباره دنیای رمز ارزها از زبان دوست و آشنا شنیده‌اید و اطلاعات مختصری درباره این آن‌ها دارید. حتماً می‌دانید که بیت‌کوین، اتریوم، تتر و … جزو معروف‌ترین ارز‌های دیجیتال هستند؛ بنابراین سوال اساسی که در ذهنتان نقش می‌بندد این است که چگونه می‌توان این ارزها را در ایران خریداری کرد؟
ما در این مطلب می‌خواهیم در خصوص راهنمای نحوه خرید تتر در ایران صحبت کنیم تا جای ابهامی برای شما باقی نماند و از چم‌وخم این موضوع، سردربیاورید.
شما می‌توانید جهت خریداری این رمز ارز به صفحه خرید تتر مراجعه کنید.

همه‌چیز درباره این ارز و ویژگی‌های آن؛ پیشنیازی برای درک بهتر راهنمای خرید تتر

برای آن‌که بتوانید از راهنمای خرید تتر به طور موثرتری استفاده کنید، باید ابتدا مفهوم این رمز ارز و ویژگی‌های آن را بدانید که به طور دقیق در مطلب”تتر چیست؟” بیان شده است و مختصری از آن در این مطلب وجود دارد.
تتر نوعی ارز دیجیتال است که ارزش هر واحد آن، برابر با یک دلار آمریکاست؛ بنابراین سود یا ضرر شما ارتباط مستقیمی با افزایش یا کاهش قیمت دلار دارد.
همچنین این رمز ارز محبوب، ویژگی‌هایی دارد که لازم است آن‌ها را بدانید و درباره آن بخوانید، تا با اطلاعات کامل و کافی به خرید آن بپردازید.

  • قیمت این ارز همیشه ثابت است؛ چرا که در هر شرایطی، قیمت آن برابر با یک دلار آمریکاست.
  • در زمان‌های پر ریسک، خرید تتر می‌تواند ریسک حاصل از سرمایه‌گذاری را برای شما کاهش دهد؛ چرا که پشتوانه این ارز، دلار است و نوسانات شدید سایر ارزها را ندارد.
  • اگر بعد از خرید ارزهای دیجیتال جز تتر، بازار دچار نوسان و افت شود، شما می‌توانید ارزهای خود را بفروشید و به جای آن تتر بخرید؛ در این صورت احتمالا ضرر شما جبران می‌شود یا کم‌تر ضرر خواهید کرد.

البته تتر و دلار تفاوت‌هایی نیز دارند که در متن تفاوت تتر با دلار به خوبی به آن‌ها اشاره شده است.

درباره ارز تتر بیشتر بدانید:
آیا می‌دانید که این ارز اسم‌های دیگری هم دارد؟ از آن‌جایی که تتر نسبت به سایر ارزها، از ثبات بیشتری برخوردار است، به آن استیبل کوین یا سکه پایدار هم می‌گویند؛ بنابراین شما با دانستن زیروبم راهنمای خرید تتر، احتمالاً سرمایه‌گذاری مطمئن‌تری را تجربه خواهید کرد.
البته اگر میان خرید دلار کاغذی و این رمز ارز دو به شک هستید، بهتر است ابتدا مطلب “دلار بخریم یا تتر” را مطالعه کنید.

نحوه خرید تتر در ایران

حالا که با تتر و ویژگی‌های آن آشنا شدید، وقت آن است که به سراغ نحوه خرید تتر و مسائل پیرامون آن برویم؛ چون احتمالاً در این لحظه دوست دارید سریع‌تر از خرید این رمز ارز محبوب مطلع شوید؛ در این صورت با بررسی بازار سرمایه و برآورد بودجه خود، برای خرید و سرمایه‌گذاری اقدام خواهید کرد.

نحوه خرید تتر در ایران

از آن‌جایی که خرید و فروش ارزهای دیجیتال رواج زیادی پیدا کرده است؛ بنابراین صرافی‌های مهم و معتبر زیادی در این زمینه ایجاد شده‌اند تا برای خرید و فروش این ارزها، روی کمک آن‌ها حساب کنید.
ناگفته نماند که برخی از کانال‌های تلگرام هم هستند که شما می‌توانید با عضو شدن در آن‌ها به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازید؛ اما این کار منطقی نیست؛ چرا که ممکن است که این کانال‌ها از اعتبار زیادی برخوردار نباشند.
مراحل خرید تتر از صرافی‌ها، به شرح زیر است:

  1. به سامانه صرافی مورد نظرتان مراجعه کنید.
  2. در این سامانه ثبت‌نام کنید.
  3. در این مرحله لازم است ثبت‌نام شما تایید و فرآیند احراز هویت، تایید شود.
  4. بعد از مرحله تایید ثبت‌نام و احراز هویت، حساب خود را برای خرید تتر شارژ کنید.
  5. حالا که موجودی حساب شما زیاد شده است، می‌توانید خریدتان را انجام دهید.
  6. در آخرین مرحله، شما پیغامی مبنی بر “خرید شما با موفقیت انجام شد”، مشاهده خواهید کرد.

بعد از آشنایی با راهنمای خرید تتر، لازم است با سلسه‌مراتب فروش تتر هم آشنا شوید تا بتوانید هر زمان که اراده کردید، تتر یا همان دلار خود را به ریال و نقدینگی خود تبدیل کنید؛ بنابراین با ما به بخش‌های بعدی مطلب بیایید. ضمناً ما برایتان خبر خوش دیگری هم داریم. در قسمت‌های پایانی این مقاله ما به شما می‌گوییم که چگونه به خرید و فروش تتر بپردازید؛ آن هم با پرداخت کارمزد جزیی و در اسرع وقت!

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارمزد خرید این ارز توصیه می‌شود، مطلب کارمزد خرید تتر و مطلب تفاوت تتر trc20 با تتر erc20 را مطالعه کنید.

نحوه فروش تتر در ایران

فروش تتر چگونه انجام می‌شود؟ فرآیند فروش آن سخت و دشوار است؟ چگونه می‌توانیم تتر را معامله یا آن را به ریال تبدیل کنیم؟ اصلاً نگران نباشید! پاسخ سوالات شما در همین بخش است. سلسه‌مراتب فروش تتر به شرح زیر است:

  1. وارد حساب کاربری خود در سامانه صرافی شوید.
  2. تعداد تترهایی که قصد فروش آن را دارید، انتخاب کنید.
  3. گزینه تایید، انجام سفارش یا هر گزینه دیگری را که مبنی بر تایید است، انتخاب کنید.
  4. در نهایت گزینه فروش را انتخاب کنید.
  5. بعد از انجام مراحل فوق، شما پیغامی مبنی بر “خرید شما با موفقیت انجام شد”، مشاهده خواهید کرد.

درباره فروش تتر، بیشتر بدانید:
از آن‌جایی که شما تترهای خود را به دو دلیل می‌فروشید که به این شرح است؛ دلیل اول معامله تتر و تبدیل آن به ریال و نقدینگی؛ دلیل دوم معامله تتر و تبدیل آن به سایر ارزهای دیجیتال؛ بنابراین ممکن است با گزینه “فروش” مواجه نشوید و به جای آن، گزینه تبدیل پیش روی شما باشد.
در چنین شرایطی شما باید وارد بخش تبدیل شوید و تترهای خود را به سایر ارزها (ریال یا سایر رمز ارزها)، تبدیل کنید.

بعد از نحوه معامله و فروش تتر، باید با نکات مهم پیرامون این موضوع آشنا شوید؛ چرا که دانستن نکات در هر زمینه‌ای -نه فقط در زمینه راهنمای خرید تتر- می‌تواند دانش و آگاهی شما را افزایش دهد و باعث شود، بی‌گدار به آب نزنید و از جزییات کامل آن موضوع، آگاه باشید.
اگر می‌خواهید بدانید این نکات چیست و به چه علت به کارتان می‌آید، بخش بعد را از دست ندهید؛ اطلاعات زیادی در انتظار شماست.

۵ نکته مهم در خصوص راهنمای خرید تتر

۵ نکته مهم در زمینه خرید و فروش تتر، به شرح زیر است؛ با دقت بخوانید و سعی کنید برای معاملات خود، این ۵ نکته را لحاظ کنید.

  1. شما برای خرید تتر نیاز به یک کیف پول دارید تا ارزهای خود را در آن نگهداری کنید؛ که این کیف پول به شکل یک اپلیکیشن روی گوشی موبایل شما نصب می‌شود؛(برای کسب اطلاعات بیشتر متن “بهترین کیف پول تتر” را مطالعه کنید.)
  2. کیف پول تتر هم مثل کیف پول سایر ارزهای دیجیتال اهمیت زیادی دارد؛ چرا که این ارزها باید بر یک بستر امن نگهداری شوند؛ اگر تتر یا رمز ارزهای دیگر گم یا دزدیده شوند، امکان دسترسی شما به آن‌ها به طور کامل، سلب می‌شود؛
  3. نکته‌ای که باید بدانید، این است که تتر مانند سایر ارزهای دیجیتال، عرضه محدود ندارد؛ به دلیل پشتوانه خود، این ارز نسبت به تقاضای موجود در بازار، عرضه می‌شود.
  4. در مرحله‌ای که قصد دارید وارد سامانه صرافی شوید و معامله خود را انجام دهید، حتما صرافی‌ای را انتخاب کنید که مرحله احراز هویت در آن، الزامی است؛ چرا که در غیر این صورت آن صرافی از اعتبار بالایی برخوردار نیست؛
  5. از آن‌جایی که این روزها محبوبیت تتر بین مردم، افزایش پیدا کرده، به همان نسبت فروش جعلی تتر و کلاهبرداری در این زمینه هم، زیاد شده است؛ بنابراین شما باید شش دانگ حواستان را جمع کنید تا برای انجام معامله، یک فروشنده معتبر و قابل اطمینان را پیدا کنید.
راهنمای معامله تتر

برای آنکه ضرری متحمل نشوید و سر شما را کلاه نگذارند، ما سعی کرده‌ایم در راستای راهنمای خرید تتر، یکی از صرافی‌های معتبر، مهم و حرفه‌ای را به شما معرفی کنیم تا با اطمینان خاطر و بی‌دلهره در دنیای ارز دیجیتال، قدم بگذارید.

برای خرید تتر، به صرافی بیترافی مراجعه کن!

حالا که از صفر تا صد خرید و فروش تتر مطلع شدید، احتمالاً علامت سوال پر رنگ ذهن شما، این است که به کدام صرافی مراجعه کنم؟ میان این همه صرافی، کدام را انتخاب کنم تا برای انجام معامله، خیالم راحت باشد؟ کدام صرافی از اعتبار کافی برخوردار است؟
نگران نباشید! ما در این بخش پایانی می‌خواهیم به عنوان حسن ختام، شما را با یکی از بهترین و معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال آشنا کنیم؛ ضمناً با استفاده از راهنمای جامع امنیت تتر می‌توانید امنیت این استیبل کوین خود را تضمین کنید.

این صرافی که اسم آن «صرافی بیترافی» است؛ علاوه بر این‌که از اعتبار کافی برخوردار است؛ مزیت‌های دیگری هم دارد که آن را نسبت به سایر صرافی‌ها، متمایز می‌کند.

  • اولین و مهم‌ترین مزیت بیترافی، امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال، به ساده‌ترین شکل ممکن است؛
  • دومین مزیت آن، دریافت کم‌ترین میزان کارمزد برای معاملات است؛
  • سومین مزیت، انجام سریع عملیات خرید و فروش است؛
  • چهارمین مزیت این است که، این صرافی‌ ارزهای زیادی را پوشش می‌دهد و تنوع بالایی دارد؛ بنابراین شما می‌توانید به راحتی تترهای خود را بفروشید و در کم‌ترین زمان، آن را به سایر ارزها تبدیل کنید؛

حالا که با راهنمای خرید تتر و مزیت‌های بیترافی آشنا شدید، وقت آن است که وارد سامانه این صرافی شوید؛ کمی درباره آن بخوانید تا بتوانید با آشنایی و آگاهی کامل، این صرافی را برای معاملات خود انتخاب کنید.
شما چقدر با تتر یا سایر ارز‌های دیجیتال آشنایی دارید؟ آیا تا به حال معامله‌ای در این زمینه انجام داد‌ه‌‌اید؟ ممنون می‌شویم نظر خود را در کامنت‌های این مطلب با سایرین، به اشتراک بگذارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.