خرید ارز دیجیتال > بلاگ بیترافی > آشنایی با ارز دیجیتال اتریوم > خرید اتریوم بدون احراز هویت؛ آیا می توان بدون احراز هویت ETH خرید؟

خرید اتریوم بدون احراز هویت؛ آیا می توان بدون احراز هویت ETH خرید؟

اتریوم به عنوان دومین رمز ارز برتر جهان، توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است و کاربران می‌توانند از روشهای مختلف اقدام به سرمایه گذاری روی آن نمایند. اما اگر بنا به دلایلی قصد خرید اتریوم بدون احراز هویت را داشته باشید، مسئله فرق خواهد کرد.
بسیاری از افراد تمایل دارند ارز اتریوم را بدون احراز هویت خریداری نمایند، گرچه شاید این روش ممکن باشد اما مطمئنا یک مسیر امن و درستی نخواهد بود. در ادامه م به بررسی این موضوع می‌پردازیم که آیا خرید ETH بدون احراز هویت ممکن است؟ و این روش چه مزیت و معایبی دارد؟ در انتها هم یک روش امن معرفی خواهیم کرد.

شرایط خرید اتریوم

گر به فکر خرید ETH هستید، باید در ابتدا با شرایط و نحوه خرید این ارز دیجیتال آشنا شوید. جهت خرید اتریوم می‌بایست در گام نخست یک صرافی ارز دیجیتال پیدا کرده و در این صرافی برای خود حساب کاربری بسازید. در ادامه متوجه می‌شوید که برای استفاده از خدمات صرافی آنلاین، باید احراز هویت حساب کاربری خود را انجام دهید.

خرید اتریوم بدون احراز هویت؛ آیا می توان بدون احراز هویت ETH خرید؟


احراز هویت به منظور جلوگیری از اعمال مجرمانه و کاهش مشکلات در خرید و فروش انجام می‌شود. پس از اتمام فرایند احراز هویت می‌توان ارز دیجیتال مدنظر خود، یعنی اتریوم را خریداری کنید. در انتها نگهداری آن در صرافی یا انتقال آن به کیف پول تصمیمی است که شخصا برعهده شما قرار دارد.

اگرچه این پروسه کمی تا حدودی ساده و آسان است، اما بسیاری از سرمایه گذاران به دلایل متعدد خواهان خرید اتریوم بدون احراز هویت هستند. این افراد می‌خواهند بدون تایید هویت حساب کاربری اقدام به سرمایه گذاری روی اتر کنند، آیا شما هم به دنبال خرید اتر بدون احراز هویت هستید؟

آیا خرید اتریوم (ETH) بدون احراز هویت(KYC) امکان پذیر است؟

اگر به دنبال خرید رمز ارز اتر بدون طی کردن فرایند احراز هویت هستید، باید به شما بگوییم. بله، امکان چنین کاری وجود دارد. در واقع روش‌های مختلفی برای خرید ارزهای دیجیتال توسعه پیدا کرده است که از قضا برخی از آنها نیازی به تایید هویت ندارند.


برای مثال شما می‌توانید به کمک یک صرافی غیرمتمرکز (DEX)، بازار همتا به همتا (P2P) یا حتی خرید از برخی صرافی‌های ایرانی مرحله احراز هویت را دور بزنید. اگر به چنین کاری، فارغ از دلیلی که برای این کار دارید، علاقه‌مند هستید، ما در ادامه به این روش‌ها اشاره می‌کنیم گرچه به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

روش‌های خرید اتریوم بدون احراز هویت

همانطور که گفته شد، امکان حذف فرایند احراز هویت از خرید اتریوم وجود دارد. اما شاید بخواهید بدانید چگونه باید این کار را انجام داد؟

  • خرید اتر از صرافی غیرمتمرکز (DEX)
  • خرید اتر از بازار همتا به همتا (P2P)
  • خرید اتر از دستگاه خودپرداز
  • خرید اتر از صرافی بدون احراز هویت ایرانی

خرید اتر از صرافی غیرمتمرکز (DEX)

معمولا صرافی‌های غیرمتمرکز هیچ رابطه‌ای با پول رایج در کشورها نداشته و حتی فرایند شارژ حساب در آنها به واسطه ارزهایی نظیر تتر انجام می‌شود. از همین رو اغلب امکان معامله در این صرافی‌ها بدون احراز هویت وجود دارد.

خرید اتریوم بدون احراز هویت؛ آیا می توان بدون احراز هویت ETH خرید؟

خرید اتر از بازار همتا به همتا (P2P)

برای خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت در ایران استفاده از بازار همتا به همتا نیز ایده جالبی خواهد بود. اگر در پی خرید اتریوم بدون احراز هویت هستید، این فرصت وجود دارد که اتر مدنظر خود را از شخص دیگری خریداری نمایید. در این روش خریدار و فروشنده بدون هیچ واسطه‌ای اقدام به خرید و فروش رمز ارز، در اینجا اتریوم، می‌کنند.

خرید اتر از دستگاه خودپرداز

شاید این روش برای سرمایه گذاران ایرانی کاربردی نباشد، اما به هر حال دانستن آن خالی از لطف نخواهد بود. در برخی از کشورها دستگاه‌های خودپرداز کریپتو در سطح شهر تعبیه شده است که امکان خرید انواع رمز ارز بدون احراز هویت را فراهم می‌کنند. پس این روش را نیز می‌توانید به لیست خود بیفزایید.

خرید اتریوم بدون احراز هویت؛ آیا می توان بدون احراز هویت ETH خرید؟

خرید اتر از صرافی بدون احراز هویت ایرانی

یک روش دیگر برای خرید اتر بدون احراز هویت، جستجو در سطح وب و یافتن یک صرافی ایرانی است. البته این صرافی باید امکان خرید و فروش بدون احراز هویت را فراهم کرده باشد که عملا یافتن چنین گزینه‌ای سخت و دشوار است.

نکات مهم در هنگام خرید ارز دیجیتال اتریوم بدون احراز هویت(KYC)

در زمان خرید اتریوم، اگر صرافی از شما احراز هویت بخواهد، احتمالا با یک صرافی معتبر و باکیفیت سر و کار خواهید داشت. بنابراین می‌توانید با خیالی آسوده جهت خرید اتر اقدام کنید. اما اگر در خرید اتریوم بدون احراز هویت هستید، ممکن است صرافی یا پلتفرم مذکور اعتبار بالایی نداشته باشد.

خرید اتریوم بدون احراز هویت؛ آیا می توان بدون احراز هویت ETH خرید؟


از همین رو باید در انتخاب مکانی که قرار است بدون احراز هویت خرید انجام دهید، دقت کنید. همچنین بسیاری از صرافی‌ها تنها اجازه خرید اتریوم بدون تایید هویت را می‌دهند. اگر بخواهید آن را بفروشید، باید حتما احراز هویت را انجام دهید. به این نکته هم دقت داشته باشید.

آیا می توان بدون احراز هویت ETH (اتریوم) خرید؟ بررسی معایب و مزایا

اگرچه امکان خرید اتریوم بدون احراز هویت میسر است، اما این کار مزایا و معایب خاص خود را به همراه دارد. در این قسمت به بررسی مزایا و معایب سرمایه گذاری روی اتر بدون احراز هویت می‌پردازیم:

مزایامعایب
حفظ حریم شخصیجرایم اینترنتی
جلوگیری از اتلاف زمانکاهش امنیت معاملات
دسترسی عموم به معامله 

حفظ حریم شخصی

یکی از مهمترین دلایلی که افراد به دنبال خرید و فروش اتریوم بدون احراز هویت هستند، حفظ حریم شخصی است. اتفاقا ساتوشی ناکاموتو هم بیت کوین را با همین هدف خلق کرد: ناشناس ماندن تراکنش‌ها. احراز هویت تاحدودی از هدف خالق اولین رمز ارز دنیا به دور است.

خرید اتریوم بدون احراز هویت؛ آیا می توان بدون احراز هویت ETH خرید؟

جلوگیری از اتلاف زمان

شاید بخواهید خیلی سریع اتریوم بخرید. حالا به دلیل قیمت مناسب لحظه‌ای یا هر دلیل دیگر! معمولا احراز هویت چند دقیقه تا چند ساعت طول می‌کشد، البته اگر مشکلی در مراحل مربوطه ایجاد نشود. حذف احراز هویت باعث جلوگیری از اتلاف زمان خواهد شد.

دسترسی عموم به معامله

به هر حال برای احراز هویت مدارک خاصی نیاز است. کارت ملی و شماره تلفن … تنها بخشی از این مدارک هستند. چنانچه فرد به این مدارک دسترسی نداشته باشد، می‌تواند از خدمات خرید اتر بدون تایید هویت استفاده کند.

جرایم اینترنتی

خرید اتریوم بدون احراز هویت مشکلات متعددی در پی دارد. در زمان خرید ارز دیجیتالی نظیر اتر باید منتظر اعمال مجرمانه نظیر فیشینگ، پولشویی و سایر فسادهای اخلاقی بمانید.

کاهش امنیت معاملات

اغلب صرافی‌هایی که از احراز هویت پشتیبانی نمی‌کنند، به صورت مرموزانه و گمنام در حال فعالیت هستند. این موضوع باعث می‌شود معاملات در بستر چنین پلتفرم‌هایی امنیت کمتری داشته باشد.

نحوه احراز هویت در صرافی خرید ارز دیجیتال اتریوم (ETH)؛ بیترافی

تا اینجا درمورد مزیت و معایب خرید اتریوم بدون احراز هویت گفتیم، همانطور که گفته شد با وجود امکان خرید ETH بدون احراز هویت، اما این روش اصلا توصیه نمی‌شود. چناچه تصمیم گرفته‌اید یک روش بدون دردسر و مطئنی را برای خرید اتریوم انتخاب کنید ما به شما صرافی ارز دیجیتال بیترافی را پیشنهاد می‌کنیم.
شما می‌توانید در عرض چند دقیقه مراحل احراز هویت خود را در صرافی بیترافی طی کنید اما در عوض حساب و خرید مطمئنی داشته باشید حتی می‌توانید عرض خود را به جای انتقال به کیف پول و صرف هزینه، در صرافی بیترافی نگه دارید. تمامی اطلاعات ما در پایین این صفحه درج شده است بنابراین با خیالی راحت می‌توانید فرایند ثبت نام خود را انجام دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.