خرید ارز دیجیتال > بلاگ بیترافی > آشنایی با ارز دیجیتال تتر > مزیت های تتر؛ ویژگی های مثبت USDT چیست؟

مزیت های تتر؛ ویژگی های مثبت USDT چیست؟

این روز‌ها سرمایه‌گذاری در ارز‌های دیجیتال، یکی از بهترین شیوه‌های سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. بسیاری از افراد گمان می‌کنند با ورود به این فضا، بیش از آنکه سود کنند با ضرر مواجه می‌شوند؛ چراکه آن‌‌ها هنوز با مزیت تتر آشنا نشده‌اند. اشخاصی که در این حیطه فعالیت می‌کنند، می‌دانند وقتی نام استیبل کوین یا همان USDT به میان می‌آید، منظور دقیقا ارز‌های دیجیتالی است که به عنوان دارایی اصلی، پشتوانه فیزیکی دارند.

Tether، با توجه به آنکه دارای پشتوانه‌ای به‌عنوان دارایی فیزیکی است، در دسته استیبل کوین‌ها قرار می‌گیرد. پشتوانه این ارز دیجیتال، دلار آمریکا بوده و هر 1 دلار، با 1 تتر برابری می‌کند. اصلی‌ترین ویژگی تتر را می‌توان در همین مسئله جست‌و‌جو کرد. بنا‌بر چنین برابری است که مزایای این Digital currency مشخص شده و ارزش خود را نشان می‌دهد. با اینکه دلار واقعی در دست‌تان نیست، اما به نوعی با آن سرمایه‌گذاری کرده‌اید.

مزیت تتر را می‌توان با‌توجه به توضیحاتی که در مورد آن وجود دارد، مورد سنجش قرار داد؛ یکی از اصلی‌ترین مزایایی که می‌تواند به این Digital currency ارزش زیادی دهد، سود خالص آن برای کشور‌هایی است که تورم زیادی را تجربه می‌کنند.

آشنایی با برخی مزیت های تتر و USDT

هر ارز دیجیتال یا استیبل کوین را می‌توان با‌توجه به مزایایی که دارد، ارزش‌گذاری کرد؛ این موضوع برای Tether هم کاملا صادق است. البته مزایا به همراه معایب است که می‌تواند یک Digital currency را تعریف کند.

  • صرفه‌جویی در وقت و هزینه

 برای انتقال، نقد‌کردن یا انجام هر‌گونه خدمات برای این ارز دیجیتال، نیاز نیست بخشی از وقت و زمان خود را در صف بانک‌ها بگذرانید.

  • انتقال ساده و آسان

 این روز‌ها بسیاری از صرافی‌ها عمل انتقال ارز را انجام می‌دهند. با توجه به این قضیه، به‌راحتی می‌توانید Tether را به افراد یا حساب‌های دیگر منتقل کنید.

  • خرید بی قید و شرط؛ دیگر ویژگی تتر

 یک مزیت تتر را می‌توان در امکان خرید سریع و آسان آن جست‌و‌جو کرد. برای انجام این کار لازم نیست به‌طور حتم به صرافی فیزیکی رفته و چنین Digital currency را خریداری کنید؛ صرافی‌های آنلاین کار‌تان را بسیار راحت کرده‌اند.

  • حفظ ارزش دارایی

همان‌طور که گفته شد، یکی از مزیت‌های تتر، استیبل کوین‌بودن آن است. وقتی بدانید Digital currency که خریداری کرده‌اید در دنیای واقعی هم ارزش بسیاری دارد، می‌توانید بخش عمده‌ای از کار‌ها را با آن انجام دهید. بنا‌بر این مسئله، وقتی Digital currency دیگری که خریده‌اید دچار نوسان شده، می‌توانید آن را در کوتاه‌ترین زمان به Tether تبدیل کرده و ارزش دارایی و سرمایه‌تان را حفظ کنید!

  • تبدیل ساده به ارز‌های فیات

مزیت تتر این است که می‌توانید آن را به هر نوع پولی که بخواهید تبدیل کنید. منظور از ارز‌های فیات، همان دلار، تومان و… است. صرافی‌های دیجیتال به شما این امکان را می‌دهند که در هر مکان و زمانی که بخواهید، Tether را به فیات تبدیل کرده و از آن بهره کافی را ببرید.

پایداری از ویژگی های مثبت تتر

ویژگی مثبت و مزایای تتر را بشناسید!

ورود به دنیای Digital currency، کاری است که بسیاری از افراد ریسک آن را نمی‌پذیرند و بنا‌بر نوساناتی که وجود دارد، ترجیح می‌دهند دارایی‌شان را در جای دیگری سرمایه‌گذاری کنند. با تمام این اوصاف، وقتی کسی مزیت تتر را شناخته باشد و بتواند آن را از دیگر ارز‌های دیجیتال کمی متمایز بداند، نمی‌تواند از کنار آن به سادگی گذر کند. نوسانات زیادی که در این فضا وجود دارند را نمی‌توانید در Tether پیدا کنید؛ این موضوع هم به دلیل USDT بودن آن است.

بزرگان این عرصه که بیت‌کوین و اتریوم هستند، سود زیادی را برای کاربران به همراه دارند؛ اما از طرفی دیگر می‌توان آن‌ها را در دسته پر‌نوسان‌ترین‌ها هم قرار داد. بر‌اساس همین نوسانات است که برخی از افراد نا‌آگاه نمی‌توانند از شرایط به‌درستی استفاده کرده و بنا‌بر این قضیه ضرر زیادی را متقبل می‌شوند. وقتی بتوانیم هم میزان سود‌دهی و هم ضرر را تا حد زیادی کاهش دهیم، به مزیت تتر می‌رسیم!

با‌توجه به این مسائل است که گفته می‌شود حتی برخی از افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در این حیطه را ندارند هم Tether خریداری کرده و از ویژگی‌های آن بی‌نصیب نمی‌مانند. در ادامه برخی از مزایای تتر را بررسی کرده و ویژگی‌های هر‌ کدام را به اختصار توضیح می‌دهیم.

تجربه امنیت بالا با Tether

ممکن است برخی افراد بخواهند با خرید و فروش دلار سود کرده و از مزایای آن بهره ببرند؛ چیزی که این مسئله را سخت می‌کند، نگهداری از آن است. اگر شما بخواهید چنین کاری را انجام دهید، باید از گاوصندوق امنیتی استفاده کرده یا دلار‌های‌تان را زیر بالشت‌تان بگذارید! وقتی مزیت تتر را در‌ نظر گرفته و آن را استیبل کوینی با‌ارزش بدانید، قطعا آن را انتخاب خواهید کرد؛ چراکه خیال‌تان بابت currency که خریداری کرده‌اید راحت است.

البته لازم است این موضوع را هم مد‌نظر قرار دهید که این مقایسه، بیشتر به دلیل برابری آن با دلار است. می‌توانید برای ایجاد امنیتی بسیار بالا، از کیف پول‌های سخت‌افزاری یا هر نوع دیگر استفاده کنید.

انتقالات راحت برای حواله های بین المللی

منتقل‌کردن دلار برای حساب فرد دیگر باید از طریق صرافی‌های فیزیکی و شعبه های بانکی انجام شود و مشخص است که این کار، به زمان زیادی نیاز دارد. اگر بتوانید ویژگی تتر را در‌نظر بگیرید، متوجه می‌شوید که انجام چنین فعالیتی با استفاده از این Digital currency، کار بسیار ساده‌تری خواهد بود. حواله دلار برای کشور دیگر علاوه‌بر اینکه زمان بسیاری را از شما می‌گیرد، تایم زیادی هم طول می‌کشد تا به دست گیرنده برسد.

با اینکه هنوز هم بسیاری از افراد مزیت تتر را نمی‌شناسند و از آن اطلاع چندانی ندارند، اما این روز‌ها بخش عمده‌ای از حواله‌ها به این صورت مورد نقل و انتقالات قرار می‌گیرند.

مزیت تتر در عدم وجود محدودیت برای خرید

اگر قرار باشد برای سرمایه‌گذاری دلار را به‌صورت اسکناس خریداری کنید، همیشه برای‌تان محدودیت‌هایی در‌ نظر گرفته می‌شود؛ چراکه دلار برای هر کشور تا حد مشخصی تعیین شده و در آنجا وجود دارد. اما اگر دارایی بسیار زیادی داشته و قصد دارید بخش عمده‌ای از آن را برای سرمایه‌گذاری کنار بگذارید، می‌توانید چنین کاری را به‌راحتی هرچه تمام‌تر انجام دهید.

در این روش، هیچ محدودیت خاصی برای شما در‌ نظر گرفته نشده و این امکان برای‌تان فراهم است که از مزیت تتر در بخش وسیعی بهره ببرید.

عدم محدودیت خرید از دیگر مزیت های تتر

شناخت مزیت های تتر؛ عاملی تاثیرگذار زمان خرید و فروش آن

با توجه به آنکه دنیا در حال پیشرفت بوده و بخش عمده‌ای از انسان‌ها دوست دارند پول زیادی را نصیب خود کنند، به‌نظر می‌رسد یکی از بهترین راه‌ها، سرمایه‌گذاری باشد. کسب آگاهی و دانش در مورد مزیت تتر می‌تواند شما را به این سمت سوق داده و سبب شود ارز دیجیتالی را تهیه کنید که استیبل کوین (USDT) بوده و در دنیای واقعی پشتوانه مالی داشته باشد. اصلی‌ترین ویژگی تتر، برابری آن با دلار است.

وقتی 1 Tether را در فضای دیجیتال خریداری کنید، می‌توانید برابر با آن در دنیای واقعی صاحب 1 دلار شوید. همین موضوع باعث ایجاد دیگر مزایای تتر شده و می‌تواند دنیای وسیع‌تری را در Digital currency در بر گیرد. امیدواریم اطلاعات این مطلب در رابطه ویژگی و مزیت های تتر از صرافی ارز دیجیتال بیترافی برایتان مفید بوده باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.