خرید ارز دیجیتال > بلاگ بیترافی > آشنایی با ارز دیجیتال بایننس کوین > بهترین کیف پول بایننس کوین؛ معرفی امن ترین روش نگهداری  bnb

بهترین کیف پول بایننس کوین؛ معرفی امن ترین روش نگهداری  bnb

اگر به سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها علاقمندید، غیرممکن است تا به حال به خرید و نگهداری امن توکن بایننس فکر نکرده باشید. ارز دیجیتال اختصاصی صرافی Binance با تکیه بر کارمزد پایین و عملکرد نسبتا سریع به سرعت مورد استقبال سرمایه‌گذاران قرار گرفت و توانست به جمع 5 رمز ارز برتر بازار کریپتوکارنسی راه پیدا کند.
اما نکته‌ای که در زمان خرید بایننس کوین اهمیت پیدا می‌کند، انتخاب ولت خوب برای ذخیره کردن این رمز ارز است. بدون شک قبل از خرید bnb باید اطلاعات عمومی خود را افزایش دهید. آشنایی با کیف پول‌های بایننس کوین اولین و مهمترین اقدام در این زمینه خواهد بود. پس از تبدیل سرمایه به توکن بایننس، چگونه و در کجا می‌خواهید این ارز دیجیتال را نگهداری کنید؟ احتمالا این مطلب بتواند به شما در یافتن جواب این سوال کمک کند.

معرفی امن ترین کیف پول بایننس کوین(BNB)

انتخاب بهترین کیف پول بایننس کوین فیلترهای زیادی دارد. اگرچه امنیت کیف پول یا ولت انتخابی حرف اول را می‌زند، اما پارامترهای دیگری هستید که نباید نادیده گرفته شوند. برای پیدا کردن بهترین کیف پول بایننس در ایران می‌بایست به سوالات مختلفی پاسخ دهید: کیف پول مدنظر شما نرم افزاری است یا سخت افزاری؟ می‌خواهید کیف پول در کامپیوترتان نصب شود یا به دنبال کیف پول بایننس برای اندروید و IOS هستید؟ جدول زیر می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند:

کیف پولنوع کیف پولسیستم عاملامکانات
تراست ولت (Trust Wallet)نرم افزاریموبایلقابلیت حسگر اثر انگشت امکان مشاهده قیمت لحظه‌ای دسترسی کاملا امن
لجر نانو اس (Ledger Nano S)سخت افزاریموبایل کامپیوتربلوتوث رمز نگاری شده رابط کاربری عالی دارای عنصر امنEAL6 + سبک و حمل آسان
کوینومی (Coinomi)نرم افزاریموبایل کامپیوترناشناس ماندن آدرس کیف پول کلمات بازیابی برای دسترسی مجدد به اکانت امکان اتصال ولت به صرافی‌های مختلف
لجر نانو ایکس (Ledger Nano X)سخت افزاریموبایل کامپیوترپشتیبانی از تایید هویت دوعاملی امنیت بالا رابط کاربری جذاب
متامسک (MetaMask)نرم افزاریموبایلمنبع باز بودن قابلیت بازیابی رمز کیف پول بازیابی به وسیله قابلیت SEED امکان پشتیبان گیری
ترزور (Trezor)سخت افزاریموبایل کامپیوترداشتن امنیت انحصاری قابلیت بازیابی SEED اتصال به رایانه با USB اتصال به گوشی با OTG
سیف پال (SafePal)نرم افزاریموبایلاتصال مستقیم به صرافی بایننس قابلیت حسگر اثر انگشت امکان فعالسازی Pattern Lock
کول ولت پرو (CoolWallet Pro)سخت افزاریموبایل کامپیوترداشتن تنها 6 گرم وزن برخورداری از ویژگی secure element اتصال بلوتوث رمز نگاری شده
اکسودوس (Exodus)نرم افزاریموبایل کامپیوترامکان سواپ رمز ارز با کیف ترزور امکان مدیریت چندین پرتفوی قابلیت بازیابی مشابه متامسک
الیپال تایتان (Ellipal Titan)سخت افزاریموبایل کامپیوترصفحه نمایش لمسی اتصال با کد QR قابلیت بازیابی SEED
یک کیف پول امن برای نگهداری ارز دیجیتال بایننس کوین

در ادامه ما تمام کیف پول‌های معرفی شده را بررسی می‌کنیم. شایان ذکر است در این بررسی تنها می‌خواهیم شما را به آشنایی نسبی با این ولت‌ها برسانیم، نه بیشتر.

بهترین کیف پول نرم افزاری بایننس کوین؛ تراست ولت

زمانی که صحبت از کیف پول در داخل ایران می‌شود، همه یاد تراست ولت می‌افتند. اگر به دنبال محبوب‌ترین کیف پول بایننس برای اندروید و IOS هستید، بدون اغراق تراست ولت می‌تواند در صدر لیست قرار بگیرد. فارغ از محبوبیت این ولت، یک نکته‌ی دیگر برای ذخیره سازی bnb در این کیف پول نرم افزاری ما را وسوسه می‌کند و آن این است که تراست ولت متعلق به صرافی Binance است.


در نتیجه اگر می‌خواهید بایننس کوین بخرید و نیاز به یک کیف پول نرم افزاری دارید، روی Trust Wallet حساب ویژه‌ای باز کنید.

اندرویدآی او اسدسکتاپمکلینوکس

بهترین کیف پول نرم افزاری BNB؛ کوینومی

ولت Coinomi برای دسترسی نیازی به هیچ فرآیند خاصی نظیر KYC یا IP ندارد. در طول استفاده از این کیف پول آی پی شما مخفی باقی می‌ماند. از طرفی تمامی کلیدهای خصوصی به صورت لوکال در تلفن هوشمند شما ثبت می‌شوند.

کیف پول نرم افزای کوینومی برای bnb


بنابراین از لحاظ امنیت کوینومی امتیاز بالایی می‌گیرد. چرا که کاربر تمرکز بالایی بر دارایی‌های خود خواهد داشت. نکته‌ی جالب دیگر درباره کوینومی پشتیبانی از انواع سیستم عامل‌ها می‌باشد. کمتر کیف پول گرمی را می‌توان پیدا کرد که در تمام سیستم عامل‌ها از جمله اندروید، آی او اس، دسکتاپ، مک و حتی لینوکس پشتیبانی شود. در نتیجه Coinomi می‌تواند برای سرمایه گذاران بایننس کوین جالب توجه باشد.

اندرویدآی او اسدسکتاپمکلینوکس

کیف پول نرم افزاری برای بایننس کوین؛ متامسک

مشابه تراست ولت، متامسک نیز یک کیف پول نرم افزای مشهور در دنیای رمز ارزها به شمار می‌رود. در زمان نصب متامسک 12 عبارت به شما ارائه می‌شود که در موقع گم کردن رمز عبور می‌توانید حساب خود را با آن بازیابی کنید.


اگرچه متامسک قابلیت ذخیره سازی بی شمار رمز ارز را دارد، اما موضوع بحث ما رمز ارز bnb است، چنانچه به دنبال یک کیف پول بایننس برای اندروید یا آی او اس می‌گردید، کافی است متامسک را نصب کنید. البته این ولت از یک افزونه برای نصب و فعالسازی روی مرورگرهای کروم و فایرفاکس برخوردار است که می‌توانید از آن هم استفاده کنید.

اندرویدآی او اسدسکتاپمکلینوکس

کیف پول نرم افزاری برای BNB؛ سیف پال

سیف پال هم به نوبه خود امکان ذخیره سازی ارز دیجیتال صرافی بایننس را فراهم می‌کند. این کیف پول نرم افزاری به صورت رایگان و در نسخه‌های اندروید و آی او اس در دسترس عموم قرار گرفته است. سیف پول امنیت خوبی دارد و رابط کاربری آن نیز بسیار ساده و راحت است.

یک کیف پول مناسب برای نگهداری بایننس کوین


بنابراین افراد مبتدی می‌توانند با آن کنار بیایند. نکته دیگر درباره این ولت قابلیت اتصال مستقیم به صرافی بزرگ Binance است که می‌تواند برای بسیاری از علاقه‌مندان به کریپتوکارنسی جالب باشد.

اندرویدآی او اسدسکتاپمکلینوکس

بهترین کیف پول BNB نوع نرم افزاری؛ اکسودوس(Exodus)

اکسودوس به‌لطف ویژگی‌های خود در لیست بهترین کیف پول بایننس کوین قرار می‌گیرد. این ولت برای افراد مبتدی کاملا قابل درک است، به نوعی Exodus رابط کاربری ایده آلی دارد که در این زمینه باید توسعه دهندگان آن را تحسین کرد.


اما از طرفی این نرم افزار برای ردیابی موجودی حساب، کل بلاکچین را بارگیری نمی‌کند، چرا که از طریق سرورهای مشخص این وظیفه را انجام می‌دهد. در نتیجه اگر به فکر نگهداری حجم بالایی از بایننس کوین هستید، پیشنهاد می‌شود به گزینه‌های دیگری فکر کنید و روی اکسودوس خط قرمز بکشید. از طرفی شخصی سازی این کیف پول در ازای پرداخت بیت کوین صورت می‌گیرد که می‌تواند بسیار گران تمام شود.

اندرویدآی او اسدسکتاپمکلینوکس

بهترین کیف پول سخت افزاری بایننس کوین؛ لجر نانو اس

اولین کیف پول سخت افزاری بایننس کوین که می‌تواند نظرتان را جلب کند، Ledger Nano S است. این کیف پول سرد قابلیت‌های خوبی دارد که از جمله آنها می‌توان به رابط کاربری خوب، پشتیبانی مناسب و امنیت بالا اشاره کرد. البته در کنار این موارد می‌بایست به یک نکته دقت کنید، لجر نانو اس از سیستم عامل آی او اس پشتیبانی نمی‌کند.

کیف پول سخت افزای لجر نانو اس برای نگهداری bnb


بنابراین اگر طرفدار گوشی‌های هوشمند آیفون هستید، بهتر است از لجر نانو ایکس(Ledger Nano X) استفاده کنید.

اندرویدآی او اسدسکتاپمکلینوکس

بهترین کیف پول بایننس کوین نوع سخت افزاری؛ لجر نانو ایکس(Ledger Nano X)

چنانچه بودجه‌ی مناسبی در اختیار دارید، به جای لجر نانو اس، دست روی لجر نانو ایکس بگذارید. این کیف پول سخت افزاری پس از هم خانواده‌ی خود یعنی Ledger Nano S روانه بازار شد. بسیاری از افراد این ولت را بهترین گزینه برای ذخیره سازی توکن بایننس می‌دانند.


از جمله امتیازات مدل ایکس نسبت به اس، راه حل‌هایی است که برای بهبود امنیت آن توسعه پیدا کرده است. از طرفی این کیف پول بر خلاف مدل قبلی از گوشی‌های آی او اس نیز پشتیبانی می‌کند. اگرچه در مقابل تمام مزایای خود، باید ادعا کرد که قیمت این کیف پول نسبتا زیاد است، اما به هر حال به امنیتش می‌ارزد.

اندرویدآی او اسدسکتاپمکلینوکس

کیف پول سخت افزاری برای نگهداری بایننس کوین؛ ترزور(Trezor)

کیفTrezor اولین کیف پول سخت افزاری برای نگهداری بیت کوین محسوب می‌شود که به دلیل امنیت بسیار بالا امروزه از آن برای سیو ارزهایی نظیر بایننس کوین نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. ترزور یک دستگاه بسیار کوچک است که برای اتصال آن به کامپیوتر شخصی باید از اتصال USB استفاده کنید.

بهترین کیف پول بایننس کوین؛ معرفی امن ترین روش نگهداری  bnb


اگرچه برای مدیریت دارایی‌ها در این ولت یک نرم افزار اختصاصی به نام Trezor Bridge ارائه شده است، اما برای این کار می‌توانید از گوگل کروم نیز استفاده کنید. ترزور یک صفحه نمایش کوچک 64 در 36 میلی‌متری دارد. همچنین وزن آن تنها 96 گرم است. دستگاهی که شباهت زیادی به فلش دارد.

اندرویدآی او اسدسکتاپمکلینوکس

کیف پول سخت افزاری  برای نگهداری BNB؛ کول ولت پرو

اگر به دنبال یک کیف پول سخت افزاری BNB مناسب برای حمل و نقل هستید، CoolWallet Pro را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این ولت نیز برای حفاظت سرد از دارایی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اتصال این کیف پول به دستگاه‌های مختلف از طریق بلوتوث است.


اگر بخواهیم بیشتر درباره ظاهر این کیف پول بحث کنیم. کول ولت پرو شبیه کارت بانکی است و تنها 6 گرم وزن دارد. به طوری که می‌توانید آن را در کیف پول واقعی خود حمل کنید.

اندرویدآی او اسدسکتاپمکلینوکس

کیف پول سخت افزاری بایننس کوین؛ الیپال تایتان

در میان کیف پول های بایننس کوین گزینه‌های مختلفی پیش روی شما قرار دارد. اگرچه بسیاری از آنها امنیت بسیار بالایی دارند، اما راهکارهایی برای نفوذ به آنها وجود دارد. با این حال ولت الیپال تایتان یک استثنا در دنیای رمز ارزها محسوب می‌شود.

کیف پول سخت افزاری الیپال تایتان برای نگهداری بایننس کوین


این کیف پول برای اتصال به نرم افزار تنها از کدهای QR استفاده می‎کند، اتفاقی که سرمایه گذار را از هر اتصال دیگر بی نیاز خواهد کرد، با وجود این قابلیت به نظر می‌رسد سرقت ارز دیجیتال از چنین ولتی غیرممکن باشد. شاید باورش سخت باشد، اما الیپتال تایتان جوری کدنویسی شده که حتی اگر شخصی به زور وارد آن شد، تمام کلیدهای خصوصی آن حذف گردد. اگر قصد ذخیره کردن بایننس کوین را دارید، می‌توانید به این ولت اعتماد کنید.

اندرویدآی او اسدسکتاپمکلینوکس

کیف پول های بایننس در ایران

پس از معرفی بهترین کیف پول های بایننس کوین، شاید این سوال در ذهنتان مطرح شود که کدام کیف پول بایننس در ایران گزینه بهتری است؟ لازم به ذکر است برخی از ولت‌های نامبرده دسترسی کاربران ایرانی به خود را محدود کرده‌اند. اما برخی دیگر مشکلی از بابت فعالیت و نگهداری سرمایه توسط کاربران ایرانی ندارند. با این حال شما همیشه باید جانب احتیاط را رعایت کنید.
اگر میزان بایننس کوین شما اندک است، می‌توانید به کیف پولهای نرم افزاری اعتماد کنید، چرا که رایگان هستند. اما اگر قصد نگهداری مقدار زیادی BNB را داشته باشید، بهتر است از ولت های سرد یا سخت افزاری کمک بگیرید. در نهایت انتخاب بهترین گزینه تا حد زیادی به انتظارات شما بستگی دارد.

استفاده از صرافی امن به جای انتخاب بهترین کیف پول بایننس کوین

درست است که نگهداری ارز دیجیتال بایننس کوین در کیف پول توصیه بسیاری از کارشناسان است، اما به هر حال وجود برخی محدودیت‌ها پیش روی سرمایه گذاران ایرانی، کمی ماجرا را عوض می‌کند. از این جهت نگهداری ارز دیجیتال و انتخاب کیف پول برای آن سخت می‌شود!
اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای حفظ امنیت، صرفه‌جویی در هزینه مربوط به انتقال ارز از صرافی به کیف پول و …. برای ذخیره کردن ارز دیجیتال bnb خود به صرافی ارز دیجیتال بیترافی اعتماد کنید. اطلاعات تماس ما شامل شماره تلفن و آدرس به صورت کاملا مشخص در پایین همین صفحه درج شده است از این جهت می‌توانید به راحتی و با اطمینان، خرید و نگهداری ارز دیجیتال را در صرافی ما انجام دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.