خرید ارز دیجیتال > بلاگ بیترافی > آشنایی با ارز دیجیتال اتریوم > مزایای اتریوم؛ شبکه و ارز ETH چه ویژگی هایی دارد؟

مزایای اتریوم؛ شبکه و ارز ETH چه ویژگی هایی دارد؟

بلاک چین اتریوم به عنوان محبوب‌ترین شبکه برای توسعه انواع برنامه غیرمتمرکز و قرارداد هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد. این رمز ارز به‌لطف قدرت، کارایی و شهرت خود در رتبه دوم برترین ارزهای دیجیتال دنیا، بعد از بیت کوین، قرار گرفته است.
توسعه دهندگان این شبکه دستیابی به این موفقیت را باید مرهون مزایای اتریوم بدانند. در واقع این رمز ارز جنبه‌های مثبت بیشماری دارد که با اتکا به آنها توانسته تا به این حد رشد داشته باشد. اما مزیت ارز دیجیتال eth چیست؟ پاسخ به این سوال یعنی مزیت استفاده از اتریوم چیست، موضوع این مقاله خواهد بود، چرا که می‌خواهیم مزیت اتریوم را از جنبه‌های مختلف بررسی کنیم. چنانچه به فکر سرمایه‌گذاری روی ارز رمزنگاری شده هستید، شاید با خواندن این مطلب تصمیم بگیرید تمام یا بخشی از سرمایه خود را به اتریوم تبدیل کنید.

مزیت شبکه اتریوم (ETH) در یک نگاه

در لیست زیر به معرفی مزایای اتریوم پرداخته‌ایم. ناگفته نماند در ادامه هر مزیت اتریوم به طور کامل‌تر شرح داده خواهد شد. اما در ابتدا مرور لیست زیر می‌تواند یک پیش زمینه مناسب از جنبه‌های مثبت این شبکه در ذهنتان ایجاد کند.

شبکه اتریوم چه مزیتی دارد؟

مزایای ارز دیجیتال اتریوم به شرح زیر می‌باشند:

  • سازگاری
  • سرعت بالا در انجام تراکنش
  • آینده مناسب
  • داشتن قرارداد هوشمند
  • در حال گسترش
  • ارائه برنامه کاربردی در دنیای واقعی
  • فراتر از رمز نگاری
  • متن باز بودن اتریوم
  • امنیت

مزیت اتریوم؛ سازگاری

می‌توان گفت از مهم ترین مزایای اتریوم سازگاری بالای آن است. این ارز دیجیتال به شبکه بلاک چین اتریوم منحصر نشده و از شبکه‌های متعددی نظیر پالیگان، آوالانچ، بایننس اسمارت چین، ترون، فانتوم، آربیتروم، کاردانو و بسیاری از موارد دیگر پشتیبانی می‌کند. این سازگاری ضمن باز کردن دست کاربران برای تست برنامه‌های مختلف، باعث افزایش سرعت و کاهش کارمزد تراکنش می‌شود.

از مزیت ETH؛ سرعت بالا در انجام تراکنش

یک مزیت ارز دیجیتال eth به خصوص در زمان قیاس با رمز ارزهایی نظیر بیت کوین، سرعت بالای تراکنش‌هاست. بیت کوین در هر ثانیه 7 تراکنش انجام می‌دهد که به طور میانگین تایید هر کدام 60 دقیقه زمان می‌برد. در حالی که اتریوم قادر است 25 تراکنش در یک ثانیه انجام دهد و حدودا 7 دقیقه بعد از آن معاملات را تایید کند.

سرعت بالای انجام تراکنش از مزایای شبکه اتریوم

مزایای اتریوم (ETH)؛ آینده روشن

آینده روشنی که بسیاری از کارشناسان و سرمایه گذاران برای اتر متصور می‌شوند، خودش مزیت اتریوم خواهد بود. با توجه به کاربرد گسترده این شبکه، خصوصا گستردگی آن در بازار NFT عده‌ای بر این باورند که آینده از آن اتریوم خواهد بود. حتی اگر این برداشت اشتباه باشد، باز هم یک دید مثبت نسبت به اتر و اتریوم وجود خواهد داشت.

مزایای سرمایه گذاری روی eth؛ داشتن قرداد هوشمند

قرارداد هوشمند برنامه‌ای است که در صورت رعایت قوانین خاص حاکم بر آن (ضوابط قرارداد) بدون نیاز به واسطه، تراکنش‌ها را نهایی می‌کند. به جرات می‌تون گفت اتریوم برترین شبکه برای ثبت قراردادهای هوشمند است.

مزایای اتریوم؛ شبکه و ارز ETH چه ویژگی هایی دارد؟

مزیت شبکه اتریوم؛ در حال گسترش

یک مزیت ارز دیجیتال eth گسترش روز افزون آن می‌باشد. جالب است بدانید این رمز ارز سال 2015 راه اندازی شد، اما در حال حاضر طبق گفته اکوسیستم توسعه دهندگان اتریوم 250000 توسعه دهنده‌ی فعال دارد. این شبکه هر روز در حال گسترش است و این نویدبخش یک انقلاب بزرگ در این شبکه محسوب می‌شود.

مزیت‌های اتریوم؛ ارائه برنامه کاربردی در دنیای واقعی

یکی دیگر از مزایای اتریوم ساخت برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها است، البته منظور ما از برنامه یا اپ برنامه‌ای است که در دنیای واقعی کاملا کاربردی و مفید باشد.

مزایای اتریوم؛ شبکه و ارز ETH چه ویژگی هایی دارد؟

مزیت ارز دیجیتال اترویم؛ فراتر از رمزنگاری

شاید فلسفه‌ی توسعه‌ی بسیاری از رمز ارزها ارائه بستری برای مبادلات غیرمتمرکز بوده باشد. اما اتریوم چیزی فراتر از یک ارز رمزنگاری شده است. eth با اهداف والایی نظیر ثبت قراردادهای هوشمند، توسعه اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز و … معرفی گشته است.

مزایایeth؛ متن باز بودن

اپن سورس بودن یا همان متن باز بودن هم مزیت اتریوم محسوب می‌شود. به واسطه این ویژگی هر فردی قادر خواهد بود تا به لیست توسعه دهندگان این شبکه اضافه شود و یا برنامه خود را ایجاد نماید.

امنیت از مزیت شبکه اتریوم

مزیت شبکه اتریوم؛ امنیت

از آنجا که اتریوم متن باز توسعه پیدا کرده است و توسعه آن برعهده یک جامع نسبتا بزرگ قرار دارد، آسیب‌های کمتری از سوی کاربران مخرب متوجه این شبکه می‌شود. از همین رو امنیت یکی دیگر از مزایای اتریوم حداقل نسبت به سایر کریپتوها می‌باشد.

بهترین زمان برای خرید اتریوم (ETH)

اگر در بازار کریپتوکارنسی فعالیت می‌کنید، احتمالا آشنایی با مزایای سرمایه گذاری در اتریوم شما را برای خرید این رمز ارز ترغیب کرده باشد. در واقع مزایای استفاده از اتریوم به حدی است که می‌تواند هر سرمایه گذاری را به خرید آن وسوسه کند.
از آنجایی که انتخاب یک زمان درست برای خرید اتر نیازمند داشتن تخصص و بررسی لحظه‌ای است، نمی‌توان به صورت دقیق زمانی را تعیین کرد. از این جهت با توجه به احتمالات به نظر می‌رسد که ارز دیجیتال اتریوم در آینده نیز رو به رشد است بنابراین خرید آن می‌توان در هر زمانی به صرفه باشد اما اگر بتوانید با توجه به نکات، زمانی مناسبی را انتخاب کنید، می‌توانید بیشترین سود را از این بازار نصیب خود نمایید.

برای معامله‌گران تکنیکال بهترین زمان برای خرید رسیدن قیمت به نقاط حمایت است. برای معامله‌گران فاندامنتال بهترین زمان می‌تواند انتشار یک خبر مثبت درباره اتریوم باشد. این موضوع به استراتژی و نحوه معامله افراد بستگی دارد. از طرفی آمارها نشان می‌دهد که در بازه ساعتی 16:30 تا 21:30 به وقت ایران بیشترین تراکنش‌ها انجام می‌شود. معامله در این بازه زمانی مستلزم پرداخت هزینه (گس) بیشتر می‌باشد. بنابراین از معامله در این ساعات خودداری نمایید.

از کجا اتریوم بخریم؟

در این مطلب ما ضمن معرفی مزیت ارز دیجیتال eth کمی تا حدودی راجع به آنها صحبت کردیم. اما حالا پس از شناخت مزایای اتریوم قطعا می‌خواهید بدانید چگونه باید روی این ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنیم؟ برای این کار کافی است خرید خود را از یک صرافی معتبر مانند بیترافی انجام دهید. صرافی ارز دیجیتال بیترافی به عنوان معتبرترین مرکز خرید و فروش اتریوم معاملات شما را با کمترین کارمزد انجام خواهد داد. از این جهت شما می‌توانید سود بیشتری را از معاملات خود داشته باشید. جهت شروع  بر روی ثبت نام کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.