خرید ارز دیجیتال > بلاگ بیترافی > درباره استیبل کوین ها > اجاره حساب بانکی: خطرات، پیامدهای حقوقی و بایدها و نبایدها

اجاره حساب بانکی: خطرات، پیامدهای حقوقی و بایدها و نبایدها

کلاهبرداران و مجرمان دائماً در حال کشف روش‌های جدید برای اهداف شوم خود هستند؛ ضمن این‌که این افراد می‌خواهد از چنگ قانون فرار کنند؛ بنابراین به هر دری می‌زنند تا اطلاعات خود را مخفی نگه دارند.
یکی از روش‌های جدیدی که مجرمان به آن روی ‌آورده‌اند تا ردّی از کلاهبرداری خود به جای نگذارند، اجاره حساب بانکی افراد بی‌اطلاع است.
شاید برای شما جالب باشد، اما در حال حاضر، این روش کلاهبرداری در دنیای ارز دیجیتال، بیش از گذشته رایج شده است و مجرمان با اجاره کارت بانکی برای صرافی، اقدام به انجام تراکنش‌هایی با حساب شما می‌کنند.
اگر می‌خواهید از زیر‌وبم این کلاهبرداری سردربیاورید و در دام افراد شیاد نیفتید، تا انتها همراه ما باشید؛ اطلاعات خوبی در انتظارتان است.

مجازات اجاره حساب بانکی و زندان

مجازات اجاره کارت بانکی برای صرافی و سایر حساب‌ها چیست؟

اجاره کارت بانکی برای صرافی ارز دیجیتال مهم است و باید نهایت تلاش خود را بکنید تا گرفتار افراد سودجو نشوید؛ اما پیش از آن‌که به این مقوله بپردازیم، می‌خواهیم شما را با نحوه انجام این کلاهبرداری و مجازات اجاره کارت بانکی آشنا کنیم.
لازم به ذکر است که تبهکاران، برای آن‌که شناسایی نشوند، پول‌های خود را به حساب فرد دیگری واریز می‌کنند و پس از مدتی با گرفتن اطلاعات حساب این افراد یا همان اجاره حساب، اقدام به اعمال پلید خود می‌کنند که خود به نوعی پولشویی هم محسوب می‌شود.

مجازات اجاره حساب بانکی

اجاره کارت بانکی برای صرافی و هر جای دیگری، یک‌سری تبعات دارد که ما در این قسمت 3 مورد از مهم‌ترین تبعات و مجازات را برای شما توضیح داده‌ایم و بعد از اتمام این بخش به سراغ حساب اجاره‌ای در ارز دیجیتال خواهیم رفت:

  • مهم‌ترین مجازات اجاره کارت بانکی، استرداد درآمد و تمام عایدی حاصل از ارتکاب جرم است؛
  • دومین مورد، جریمه نقدی فرد مجرم به میزان یک چهارم از عایدی حاصل از جرم است؛
  • درنهایت، همه اموال انتقال یافته به حساب شخص دیگر، ضبط خواهد شد؛

یک هشدار جدی و مهم:
افراد مجرم با هدف پولشویی، برای رسیدن به هدف خود، دائماً به دنبال طعمه می‌گردند؛ بنابراین ممکن است پول‌هایی را که از راه سرقت، فیشینگ، قمار، قاچاق و… به دست‌ آورده‌اند، به حساب یک فرد بی‌اطلاع مثل شما واریز کنند. این کار باعث می‌شود شما در جرم شخص تبهکار شریک شوید و در معرض اتهامات کیفری قرار بگیرید.
حتماً حواستان باشد که از کنار پیامک‌های واریزی از سمت اشخاص ناشناس و همین‌طور پول‌های بادآورده، ساده گذر نکنید؛ این کار برایتان دردسر بزرگی ایجاد می‌کند.

حالا که با مجازات و تبعات حساب اجاره‌ای، آشنا شدید، وقت آن است که پا را یک قدم فراتر بگذارید، با اجاره حساب بانکی برای ارز دیجیتال آشنا شوید و خودتان را برای خطراتی که در این زمینه پیش روی شما قرار می گیرد، آماده کنید.

اجاره کارت حساب بانکی برای صرافی ارز دیجیتال

بازار اجاره کارت بانکی برای صرافی ارز دیجیتال بیش از پیش داغ شده است و افراد سودجو، از این روش برای انجام اعمال تبهکارانه خود استفاده می‌کنند؛ حتما برایتان سوال است که چرا این روش کلاهبرداری در زمینه ارز دیجیتال شایع شده است؟ ما به شما می‌گوییم.
دنیای رمز ارزها دنیای جدید و پیچیده‌ای است که خیلی از افراد از جزییات آن آگاهی ندارند؛ ضمن این‌که روزانه شاهد گسترش این دنیای دیجیتال هستیم. پس لازم است به یک منبع موثق رجوع کنید و درباره این ارزها و مشکلات احتمالی آن، بخوانید؛ در این صورت مجرمان نمی‌توانند از دانش کم شما سواستفاده کنند و با ساده‌لوح فرض کردن شما، به اهداف شوم خود برسند.
برای بالا بردن سطح آگاهی و اطلاعات خود در زمینه مجازات اجاره کارت بانکی ارز دیجیتال، روی ما حساب کنید و این مقاله را از دست ندهید.

هشدار! خطر اجاره حساب بانکی در دنیای رمز ارزها

فکر می‌کنید اجاره کارت بانکی برای صرافی در دنیای ارز دیجیتال، چطور اتفاق می‌افتد؟ با طعمه قرار دادن افراد جویای شغل؛ می‌پرسید چگونه؟ به راحتی و با انتشار آگهی‌های مبنی بر «کار در منزل»، «ره صد ساله را یک شبه طی کن»، «اگر می‌خواهی پول‌دار شوی، وارد این کانال شو» و…

تبعات اجاره دادن کارت بانکی

اشخاص مجرم، با هدایت شما به کانال تلگرام خود، اقدام به شست‌وشوی ذهن شما می‌کنند و در نهایت فریبتان می‌دهند. آن‌ها به دروغ سعی می‌کنند شما را قانع کنند که در ایران نیستند و برای سهولت در روابط مالی، بهتر است شما در صرافی‌های ارز دیجیتال افتتاح حساب کنید. سپس از شما می‌خواهند که اطلاعات حساب کاربری خود را در اختیارشان قرار دهید. بعد از این مرحله روند فیشینگ آغاز می‌شود که شما را درگیر پیامدهای کیفری و حقوقی می‌کند.

فرآیند کلاهبرداری با اجاره حساب بانکی ارز دیجیتال شما، چگونه است؟

اجاره‌ حساب بانکی به کلاهبرداران در ارز دیجیتال، برای شما سنگین تمام می‌شود؛ بنابراین شش دانگ حواستان را جمع کنید که درگیر این کلاهبرداری نشوید.
تبهکاران ابتدا از شما می‌خواهند که در یک صرافی، افتتاح حساب کنید؛ سپس از شما اطلاعات کاربری را می‌گیرند و تمام دارایی‌هایی که با تخلف و کلاهبرداری به دست آورده‌اند، به حساب شما واریز می‌کنند.
در مرحله بعد با دارایی‌هایی که به حساب شما انتقال داده‌اند، برای خود رمز ارز می‌خرند؛ حالا در این شرایط مجرم چه کسی است؟ قطعا مجرم آن کسی شناخته می‌شود که پول‌های بادآورده، به حسابش واریز شده است.
پس با این اوصاف، تا به این‌جا شما متوجه شده‌اید که مجازات اجاره کارت بانکی، چه در دنیای روزمره و چه در دنیای ارز دیجیتال، خطرناک است و شما را متضرر خواهد کرد.

چرا باید از اجاره کارت بانکی برای صرافی خودداری کنید؟

در صورتی که شما عمداً و سهواً، اطلاعات بانکی و کاربری خود را در اختیار افراد کلاهبردار قرار دهید، مجازات خواهید شد.

هرگز از این نکته غافل نشوید:
حساب‌های بانکی و حساب‌های کاربری صرافی، به هیچ عنوان نباید اجاره داده شود؛ این کار مثل دادن سوییچ ماشین شما به یک دزد، یا فروختن هویت شخصی و فردی شما به یک فرد مجرم و تبهکار است.
پس با کوتاهی و غفلت، خودتان را هم‌پای کلاهبرداران، مجرم و متهم نکنید و به آن‌ها اجازه ندهید از سادگی شما سواستفاده کنند.

۵ نکته وجود دارد که خیلی واضح و شفاف، ذهن شما را نسبت به افراد فریب‌کار و شریک شدن با او، روشن می‌کند؛ در بخش بعدی به طور مفصل درباره این ۵ نکته، صحبت کرده‌ایم.

۵ دلیل خودداری از اجاره کارت بانکی برای صرافی

دلایلی که باعث خودداری شما از اجاره کارت بانکی برای صرافی می‌شود، به شرح زیر است؛ به این دلایل توجه کنید و آن‌ها را با دقت بخوانید:

  1. مهم‌ترین دلیل خودداری از اجاره کارت بانکی برای صرافی، شریک جرم شناخته شدن شما و همین‌طور اتهاماتی است که مشمول آن‌ها می‌شوید؛
  2. تمام سرمایه شما از بین می‌رود و مجرمان به راحتی و با هک کردن حساب شما، به دارایی‌هایتان دسترس پیدا می‌کنند و آن‌ها را به کیف پول خود انتقال خواهند داد؛
  3. اعتبار شما زیر سوال خواهد رفت؛ چرا که هرگونه کلاهبرداری با اکانت شما، به منزل کلاهبردار بودن شخص شماست؛
  4. تا زمانی که مجرم واقعی توسط پلیس، شناسایی نشده باشد، شما در حبس می‌مانید، یا با پرداخت یک وثیقه به ارزش تمام دارایی‌هایی که کلاهبرداری شده است، به طور موقت از زندان آزاد می‌شوید؛
  5. از آن‌جایی که شما (حتی به صورت ناخواسته ) شریک جرم هستید، بعد از شناسایی مجرم واقعی هم، شامل جریمه‌های نقدی خواهید شد؛

بعد از آشنایی شما با ۵ نکته فوق، جهت عدم اجاره کارت بانکی برای صرافی و همچنین آشنایی با مجازات آن، برای شما آرزو می‌کنیم که هرگز در دام افراد سودجو گرفتار نشوید و همیشه با دقت و دانش بالا، در راستای اهداف خود، حرکت کنید.

ذهن شما نسبت به اجاره کارت بانکی برای صرافی، بیدار است!

ما از ابتدا تا انتهای این مطلب، سعی کردیم ذهن شما را نسبت به اجاره حساب بانکی، روشن کنیم تا با برداشتن یک قدم اشتباه و یا با انجام یک اقدام کوچک، متضرر نشوید و تاوان بزرگی ندهید.
از این لحظه به بعد شما یک فرد عالم هستید و همین موضوع باعث می‌شود، نه فریب آگهی‌های دروغین را بخورید، نه بی‌گدار به آب بزنید، نه به اجاره کارت بانکی برای صرافی بپردازید و نه به هر شخص یا کانالی اعتماد کنید.
ما در این مطلب از مجله صرافی بیترافی، مو به مو نحوه مجازات اجاره کارت بانکی را شرح دادیم تا هرجا به مورد مشکوکی برخورد کردید، در ذهنتان جرقه فیشینگ، سرقت، کلاهبرداری، پولشویی و… بخورد و مانع از گام برداشتن در مسیر اشتباه شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.