خرید ارز دیجیتال > بلاگ بیترافی > آشنایی با ارز دیجیتال اتریوم > خرید اتریوم بدون کارمزد؛ چه طور بدون کار مزد ETH بخریم؟

خرید اتریوم بدون کارمزد؛ چه طور بدون کار مزد ETH بخریم؟

در بازار رمز ارزها جهت خرید و فروش هر ارز دیجیتال کارمزدهای مختلفی در نظر گرفته شده است. برای مثال اگر بخواهید از یک صرافی ایرانی اتریوم بخرید، می‌بایست برای شارژ ریالی حساب کاربری، خرید اتریوم و برداشت اتریوم و انتقال آن به کیف پول مبلغی را به عنوان کارمزد بپردازید.
نکته اینجاست که کارمزد برداشت اتر توسط شبکه دریافت می‌شود، بنابراین عدم پرداخت آن غیرممکن است. اما کارمزد واریز ریالی و خرید اتریوم توسط صرافی اخذ می‌گردد. آیا تمایل به خرید اتریوم با کمترین کارمزد ممکن را دارید؟ پس بهتر است یک صرافی منصف پیدا کنید! البته ما در ادامه یک صرافی معتبر با میزان کارمزد رایگان معرفی خواهیم کرد.

کارمزد خرید اتریوم

خرید و فروش و انتقال اتریوم مستلزم پرداخت هزینه است. این هزینه طبق عرف رایج با عنوان کارمزد شناخته می‌شود. البته کارمزد نهایی اتر به شبکه تراکنش و حتی ساعت تراکنش بستگی دارد. موضوع اصلی این است که کارمزد تراکنش در شبکه اتریوم توسط خود شبکه دریافت می‌شود، اما کارمزد خرید اتر در صرافی به همان صرافی می‌رسد. در نتیجه امکان کاهش یا افزایش این هزینه توسط صرافی‌ها وجود دارد.

خرید اتریوم بدون کارمزد؛ چه طور بدون کار مزد ETH بخریم؟

اما کمترین کارمزد صرافی ارز دیجیتال ایرانی متعلق به چه سایتی است؟

رنج کارمزد خرید ارز دیجیتال اتریوم

پس از بررسی چیزی حدود 20 صرافی برتر ایرانی به این نتیجه رسیدیم که بیشتر این صرافی‌ها کارمزد خرید انواع رمز ارز را روی عدد ثابتی قرار داده‌اند. در واقع با ورود به هر صرافی جهت خرید هر یک از ارزهای دیجیتال باید درصدی از مبلغ خرید خود را به عنوان کارمزد به آنها بپردازید.


طبق بررسی‌های بیشتری که انجام دادیم، متوجه شدیم اغلب این صرافی‌ها با افزایش حجم معاملات کاربران خود کارمزد آنها را کاهش می‌دهند. البته غالبا میزان کارمزد صرافی‌ها فقط کاهش پیدا می‌کند، اما هیچگاه به عدد صفر نمی‌رسد.

رنج کارمزد صرافی های ایرانی

در تحقیق و بررسی‌های انجام شده، رنج کارمزد خرید و فروش اتریوم و سایر رمز ارزها در صرافی‌های ایرانی بین 0.1 تا 0.35 درصد بود.

 0.1 ≤ کارمزد خرید اتریوم در صرافی‌های ایرانی ≤ 0.35

آیا خرید اتریوم بدون کارمزد امکان پذیر است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله، امکان خرید اتریوم بدون پرداخت کارمزد وجود دارد. همانطور که گفته شد، کارمزد خرید اتریوم تنها برای صرافی بوده و اگر یک صرافی معتبر و با انصاف پیدا کنید، می‌توانید بدون پرداخت کارمزد اقدام به خرید اتریوم نمایید. به همین راحتی!

خرید اتریوم بدون کارمزد؛ چه طور بدون کار مزد ETH بخریم؟

جالب است بدانید یک صرافی از طریق روشهای مختلف درآمدزایی می‌کند. برخی از صرافی‌ها به دلایل مختلف از کارمزد خود چشم پوشی می‌کنند. این موضوع می‌تواند بهترین فرصت برای شما باشد تا اتریوم را بدون پرداخت کارمزد بخرید.

چه طور بدون کار مزد ETH بخریم؟

برای خرید اتریوم با کمترین کارمزد نیازی به هیچ کار پیچیده و خاصی ندارید. پس از پیدا کردن صرافی مدنظر وارد آن شده و مطابق معمول اقدام به خرید اتریوم بر حسب میزان سرمایه‌ی خود کنید. اگر صرافی کارمزدی برای خرید این رمز ارز در نظر نگرفته باشد، هیچ مبلغی از ارزش خرید شما کم نخواهد شد. بدین ترتیب شما قادر خواهید بود بدون هیچ کارمزدی روی اتریوم مدنظر خود سرمایه گذاری کنید.

معرفی صرافی جهت خرید اتریوم بدون کارمزد

اکنون شاید این سوال برایتان مطرح شود که کدام صرافی ایرانی اقدام به فروش اتر بدون کارمزد می‌نماید. در این زمینه ما به شما صرافی ارز دیجیتال بیترافی را پیشنهاد می‌دهیم.

انتخاب صرافی مناسب جهت خرید اتریوم بدون کارمزد


ما در بیترافی فضایی را فراهم کرده‌ایم تا کاربران بتوانند با پرداخت کمترین هزینه، سرمایه خود را به اتریوم تبدیل نمایند. لازم به ذکر است اگر بخواهید اتر(ETH) را به کیف پول خود منتقل کنید، می‌بایست کارمزد شبکه را بپردازید. این موضوع هیچ ربطی به صرافی ندارد. برای خرید اتریوم با کمترین کارمزد می‌توانید کوین‌های خود را داخل صرافی بیترافی نگه دارید.

معرفی بهترین صرافی بدون کارمزد ایرانی برای خرید اتریوم؛ بیترافی

بیترافی با فراهم کردن بستری امن ضمن نقد شوندگی بالا از دارایی‌های شما به خوبی محافظت می‌کند. اگر بخواهید اتریوم را از صرافی‌های دیگر بخرید باید چیزی حدود 0.1 تا 0.35 درصد از سرمایه خود را به عنوان کارمزد بپردازید. اما صرافی ارز دیجیتال بیترافی کمترین میزان کارمزد را برای خرید اتریوم نسبت به دیگر صرافی‌ها در نظر نگرفته است.
پس اگر به دنبال خرید اتریوم از یک صرافی با کمترین کارمزد هستید، هیچ جایی بهتر از صرافی بیترافی پیدا نخواهید کرد همچنین از جهت اطمینان می‌توانید در پایین همین صفحه اطلاعات کامل ما را مشاهده نمایید. جهت اقدام و شرع به خرید، ثبت نام کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.