خرید ارز دیجیتال > بلاگ بیترافی > آشنایی با ارز دیجیتال بایننس کوین > راهنمای خرید بایننس کوین در ایران؛ با کمترین کارمزد و واریز لحظه ای

راهنمای خرید بایننس کوین در ایران؛ با کمترین کارمزد و واریز لحظه ای

از آنجا که سرمایه گذاران زیادی قصد خرید بایننس کوین را دارند، در این آموزش می‌خواهیم به نحوه خرید این ارز دیجتال در ایران به صورت گام به گام بپردازیم، تا در حین خرید در صورت وجود ابهام به صورت کامل رفع شوند.
آیا با روشهای خرید این کوین آشنایی دارید؟ اجازه دهید ابتدا روشهایی که برای خرید وجود دارد را معرفی کنیم.

روش‌های خرید بایننس کوین(BNB) در ایران

باتوجه به این که بایننس کوین یک ارز دیجیتال نسبتا قدیمی و مشهور محسوب می‌شود، اغلب صرافی‌های ایرانی آن را به لیست رمز ارزهای خود اضافه کرده‌اند. از طرفی امکان خرید بایننس کوین از طریق صرافی‌های خارجی نیز وجود دارد همچنین شاید بخواهید اقدام به خرید bnb از طریق صرافی‌های غیرمتمرکز کنید، خوشبختانه این روش نیز برای کاربران ایرانی امکان پذیر است.

روش‌های اقدام به خرید بایننس کوین در ایران


در ادامه به روش‌های خرید bnb در ایران می‌پردازیم:

  • خرید بایننس کوین از صرافی‌های ایرانی
  • خرید بایننس کوین از صرافی‌های خارجی
  • خرید بایننس کوین از کیف پولهایی نظیر تراست ولت

خرید بایننس کوین از صرافی‌های ایرانی

مزیت خرید ارز دیجیتال اختصاصی صرافی بایننس یا همان bnb از صرافی‌های داخلی این است که شما می‌توانید با ریال اقدام به سرمایه گذاری روی این رمز ارز کنید و نیازی به تبدیل واحد پول نیست. روند کار در صرافی‌های داخلی بسیار ساده است. تنها باید یک صرافی که از ارز دیجیتال بایننس کوین پشتیبانی می‌کند، پیدا کنید. سپس با ثبت نام و احراز هویت در آن اقدام به شارژ حساب خود با کارت بانکی نمایید. در انتها می‌توانید میزان ارز مدنظر خود را تهیه کنید.

البته امکان خرید بایننس کوین با سایر ارزهای دیجیتال هم وجود دارد. مثلا شاید مقدار تتری داشته باشید که بخواهید آن را به bnb تبدیل کنید. برای این کار می‌توانید وارد صرافی شده و این کار را به سادگی انجام دهید. جهت خرید بایننس کوین با ریال یا خرید بایننس کوین با ارز دیجیتال می‌توانید به صرافی بیترافی اعتماد کنید.

خرید بایننس کوین از صرافی‌های خارجی

امکان خرید بایننس کوین از صرافی‌های خارجی نیز وجود دارد، منتهی تنها فرق صرافی خارجی و داخلی این است که امکان خرید با ریال در صرافی‌های غیر ایرانی وجود ندارد. شما اول باید مقداری ارز دیجیتال به این صرافی‌ها منتقل کنید، سپس اقدام به تبدیل آن به بایننس کوین نمایید.

صرافی‌های خارجی از روش‌های خرید بایننس کوین در ایران

خرید بایننس کوین از کیف پولهایی نظیر تراست ولت

یک روش نسبتا جالب اما غیرحرفه‌ای خرید bnb از طریق کیف پول تراست ولت است. در این روش شما وارد کیف پول خود می‌شوید، سپس مقداری رمز ارز به این کیف پول وارد می‌کنید. غالبا از تتر برای این کار استفاده می‌شود. در ادامه کار ساده است، تنها باید تتر را به بایننس کوین تبدیل نمایید. البته این کار کارمزد نسبتا بالایی دارد، به همین دلیل آن را غیرحرفه‌ای قلمداد کردیم.

بهترین روش خریدBNB  در ایران

به نظر شما بهترین روش برای خرید بایننس کوین در داخل ایران چیست؟ اگر خواهان خرید مقداری از توکن‌های بایننس هستید، این کار از طریق روشهای مختلف برای شما فراهم است. با این حال مشکلات زیادی پیش روی شما در روشهای مختلف قرار دارد. اولین چالش شارژ حساب در یک صرافی خارجی است. از آنجا که امکان شارژ حساب به صورت ریالی در صرافی‌های خارجی وجود ندارد، ناچارا بسیاری از افراد ابتدا اقدام به شارژ حساب در صرافی داخلی کرده، سپس آن را به صرافی خارجی منتقل می‌کنند.

بهترین روش خرید بایننس کوین در ایران با صرافی ایرانی

نکته بعدی تحریم‌های روز افزون صرافی‌های غیر ایرانی می‌باشد. اگرچه صرافی‌های زیادی وجود دارند که در حال حاضر هیچ مشکلی با سرمایه گذاران ایرانی ندارند، اما هر لحظه ممکن است همین صرافی‌ها حساب شما را مسدود کنند. با توجه به این مشکلات باید اذعان کرد بهترین روش برای خرید بایننس کوین اعتماد به صرافی‌های داخلی است.

آموزش خرید bnb در ایران؛ با صرافی بیترافی(کمترین کارمزد و واریز لحظه‌ای)

اگرچه می‌توان بایننس کوین را از طریق کیف پولهای مختلف یا روشهای متعدد خریداری کرد، اما با توجه به کارمزد بالا و پیچیدگی این روشها، به نظر می‌رسد ثبت سفارش از صرافی عقلانی‌تر باشد.
از این جهت صرافی بیترافی با کمترین دستمزد و واریز لحظه‌ای یکی از بهترین صرافی‌های ایرانی است که شما می‌توانید به راحتی جهت خرید ارز دیجیتال  BNBدر آن اقدام کنید.


در ادامه مراحل خرید بایننس کوین به صورت کامل در صرافی بیترافی شرح داده شده است:

1-   ثبت نام و احراز هویت در صرافی امن بیترافی

شما با ورود به لینک “ثبت نام” وارد صفحه‌ای می‌شوید که در آن از شما اطلاعاتی مانند شماره تماس و نام پسورد خواسته می‌شود که بعد گذراندن این مرحله وارد حساب کاربری خود خواهید شد اما چون حساب شما تایید هویت نشده تقریبا بلاستفاده است از این جهت باید با پر کردن یک سری کادرها و ارسال تصویر کارت ملی و … اقدام به احراز هویت نمایید(البته که این کار به جهت امنیت بیشتر حساب انجام می‌شود).

2-   شارژ حساب با ریال یا ارز دیجیتال

در گام دوم شما ملزم باید حساب خود را کنید. چرا که تنها زمانی می‌توان اقدام به خرید ارز بایننس کرد که ارزش دارایی‎های شما بیشتر از 0 باشد. حال این دارایی می‌تواند به صورت ریالی یا رمز ارزی باشد.

3-  تبدیل سرمایه به بایننس کوین

اکنون می‌توانید تمام یا بخشی از سرمایه خود را به bnb تبدیل کنید و این فرایند به راحتی از داخل پنل شما امکان پذیر است.

4-  انتقال bnb به کیف پول(اختیاری)

اگرچه گام آخر اختیاری است و هیچ الزامی در آن وجود ندارد، اما اگر قصد نگهداری ارز دیجیتال در کیف پولتان را داشته باشید. می‌توانید این کار را به راحتی انجام دهید. اما پیشنهاد ما این است که جهت صرفه‌جویی در هزینه ارز‌ها خود را در صرافی بیترافی نگهدارید.

مزیت‌ها و معایب خرید و فروش ارز دیجیتال بایننس کوین در ایران

نگاهی بر مزایا و معایب سرمایه گذاری روی بایننس کوین
مزایامعایب
سرعت بالای معاملات کارمزد بسیار پایین قابلیت توسعه تیم توسعه دهنده عالی اعتبار بالاقیمت بالا برای سرمایه گذاران خرد تاثیرپذیری زیاد از صرافی بایننس

نکات مهم در هنگام انتخاب صرافی ایرانی جهت خرید بایننس کوین

اگرچه بهترین روش برای خرید بایننس کوین استفاده از صرافی‌های ایرانی است، اما باید بدانید نمی‌توان به هر صرافی نیز اعتماد کرد. اما نکات زیادی برای انتخاب یک صرافی مناسب وجود دارد.
به عنوان مثال این که قیمت بایننس کوین در تمام صرافی‌های داخلی یکسان نیست. یا این که کارمزد خدمات این صرافی‌ها می‌تواند متفاوت باشد.

راهنمای خرید بایننس کوین در ایران؛ با کمترین کارمزد و واریز لحظه ای


بنابراین در زمان انتخاب یک مرجع خرید باید به دو مورد بسیار توجه نمایید:

  • قیمت ارز دیجیتال بایننس کوین
  • کارمزد معاملات در صرافی

صرافی خرید بایننس‌کوین با کمترین کارمزد و واریز لحظه‌ای در ایران

با این که صرافی‌های متعددی برای خرید بایننس کوین وجود دارد که شاید تابحال تجربه خرید آن را داشته باشید یا این که به فکر استفاده از آنها هستید، باز هم توصیه ما به شما استفاده از خدمات صرافی بیترافی به دلیل داشتن بسیاری از مزیت‌ها است. برای نمونه شاید شما نتوانید هیچ صرافی مورد اعتمادی را پیدا کنید که میزان کارمزد تراکنش آن بسیار کم باشد!

چرا بیترافی؟ خرید بایننس‌کوین با کمترین کارمزد و واریز لحظه‌ای در ایران

صرافی ارز دیجیتال بیترافی ضمن ارائه ارز دیجیتال bnb توانسته کارمزد خرید این رمز ارز را تا حد زیادی کاهش دهد. از آنجا که یکی از مهمترین پارامترها در زمان خرید بایننس کوین کارمزد آن می‌باشد، با صرافی بیترافی می‌توانید با خرید این ارز دیجیتال یک سرمایه گذاری منطقی و کم هزینه را تجربه کنید.
از طرفی صرافی ما خرید شما را به صورت فوری ثبت کرده، رمز ارزهای شما را با امنیت بالا نگهداری نموده و در نهایت در زمان فروش مبلغ آن را به صورت آنی و در لحظه به حسابتان واریز می‌نماید. بنابراین با خرید بایننس کوین از صرافی بیترافی دیگر خیالتان از بابت واریز لحظه‌ای و کارمزد راحت خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.