خرید ارز دیجیتال > بلاگ بیترافی > آشنایی با ارز دیجیتال بایننس کوین > آیا خرید بایننس کوین بدون احراز هویت امکان پذیر است؟

آیا خرید بایننس کوین بدون احراز هویت امکان پذیر است؟

بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یکی از 5 ارز دیجیتال برتر بازار کریپتوکارنسی محسوب می‌شود. این رمز ارز در سال 2017 با هدف پرداخت کارمزد تراکنش‌های صرافی بزرگ Binance روانه بازار گشت. پیشینه، رتبه فعلی و آینده درخشان این کوین باعث شده سرمایه گذاران زیادی برای خرید آن ترغیب شوند. اما سوالات زیادی پیرامون خرید BNB مطرح می‌شود. یکی از این سوالات امکان خرید بایننس کوین بدون احراز هویت است؟؟
همانطور که می‌دانید اغلب صرافی‌ها جهت خرید و فروش رمز ارز کاربران خود را ملزم به احراز هویت می‌کنند. آیا می‌توان از این پروسه در خرید ارز دیجیتال صرافی بایننس چشم پوشی کرد؟ اصلا آیا این کار ایده جالبی خواهد بود یا اینکه خطرات و محدودیت‌های خاص خود را به همراه دارد؟

موارد ضروری در هنگام خرید بایننس کوین

خرید بایننس کوین تفاوت چندانی با خرید سایر رمز ارزها ندارد. جهت خرید این ارز دیجیتال می‌بایست در یک صرافی معتبر ثبت نام کنید. سپس با شارژ حساب کاربری اقدام به خرید BNB نمایید.

آیا خرید بایننس کوین بدون احراز هویت امکان پذیر است؟


در حال حاضر بسیاری از صرافی‌هایی که معتبر هستند شما را ملزم به طی کردن پروسه تأیید هویت مشتری قبل از اقدام به خرید هر ارزی مثل بایننس کوین می‌کنند. پروسه احراز هویت یا همان KYC بسیار ساده و آسان است. برخی از صرافی‌ها از شما نام، آدرس و شماره تلفن دریافت می‌کنند و برخی دیگر اندکی سختگیرتر هستند.
مثلا برای تایید هویت خود باید متنی را نوشته و با در دست داشتن آن از خود فیلم بگیرید و برای آنها ارسال کنید. البته در اغلب صرافی‌ها خرید بایننس کوین بدون احراز هویت مشتری غیرممکن و حداقل محدود است.

آیا خرید بایننس کوین با احراز هویت یک اجبار است؟

الزام به احراز هویت قبل از خرید بایننس کوین، یا اصلا هر رمز ارز دیگری، در تضاد اهداف خالق ارز دیجیتال است. ساتوشی ناکاموتو با خلق بیت کوین قصد ارائه‌ی یک سیستم مالی غیرمتمرکز را داشت. این در حالی است که پروسه تأیید هویت مشتری تا حدودی این سیستم مالی غیرمتمرکز را در هم می‌شکند.


با این وجود هرگز احراز هویت برای خرید ارز BNB یک اجبار محسوب نمی‌شود. در حال حاضر کاربران می‌توانند از طریق روشهای مختلف اقدام به خرید بایننس کوین بدون احراز هویت نمایند. اما باید مراقب بود! این کار خطرات و محدودیت‌های خود را دارد و اصلا توصیه نمی‌شود.

مزایا و دلایل ضرورت احراز هویت (KYC) در خرید ارز BNB

تا به اینجا متوجه شدیم، اغلب صرافی‌ها پیش از خرید بایننس کوین، کاربران خود را ملزم به تایید هویت می‌کنند، البته هنوز هم روشهایی برای خرید این رمز ارز بدون احراز هویت وجود دارد. اما چرا صرافی‌ها به یکباره احراز هویت را جزو الزامات خرید بایننس کوین قرار دادند؟

مزیت احراز kyc در خرید بایننس کوین


به طور کلی می‌توان دلیل اجباری شدن KYC در روند خرید ارزهای دیجیتال را در دو مورد خلاصه کرد:
1. جلوگیری از فعالیت‌های غیرقانونی در بازار کریپتوکارنسی
2. حل مشکلاتی که در زمان خرید ارز دیجیتال ایجاد می‌شود.
در ادامه توضیحات بیشتری پیرامون مزایای خرید ارز اختصاصی صرافی بایننس با احراز هویت ارائه خواهد شد:

جلوگیری از فعالیت‌های غیر قانونی در بازار کریپتوکارنسی

اگرچه اولین ارز دیجیتال دنیا با هدف تبادلات غیرمتمرکز عرضه شد، اما این موضوع می‌توانست مشکلات زیادی به همراه داشته باشد. خرید و فروش بایننس کوین به صورت غیرمتمرکز باعث می‌شد هیچ کنترلی، چه از سوی سازمان‌ها چه از سوی بانک‌ها، بر روی معاملات این ارز دیجیتال وجود نداشته باشد.


این اتفاق علی رغم مزایایی که دارد، منجر به فراهم شدن بستری برای سوء استفاده‌های مالی می‌شود. از همین رو صرافی‌ها با اجباری کردن احراز هویت قدم محکمی در جهت حذف کلاهبرداری و فعالیت‌های غیرقانونی برداشتند.

حل مشکلاتی که در زمان خرید ارز ایجاد می‌شود

این روزها به واسطه تأیید هویت کاربران، خرید BNB از حالت غیرمتمرکز خارج شده است. اما این موضوع می‌تواند برای حل و فصل مشکلاتی که در زمان خرید بروز پیدا می‌کند، مثمرثمر باشد.

آیا خرید بایننس کوین بدون احراز هویت امکان پذیر است؟


در پاره‌ای از مواقع شما قصد خرید بایننس کوین را دارید، اما پس از تایید عملیات متوجه مشکلی در معاملات خود می‌شوید. در این مواقع امکان پیگیری مشکل وجود خواهد داشت. این در حالی است که اگر خرید و فروش بدون احراز هویت باشد، احتمالا امیدی برای بازگشت سرمایه یا حل مشکل وجود نخواهد داشت.

معایب و خطرات خرید ارز دیجیتال بایننس کوین(BNB) بدون احراز هویت

اگر همچنان قصد جدی برای خرید BNB بدون تایید هویت را دارید، لطفا کمی دست نگه دارید. شاید با اطلاع از معایب و خطرات خرید این ارز دیجیتال بدون احراز هویت، از این کار خودداری کنید. از همین رو در این بخش به بررسی معایب و خطرات خرید ارز اختصاصی صرافی Binance می‌پردازیم، البته تکرار می‌کنم این موارد در صورتی است که هویت خود را تایید نکرده باشید.

  • افتادن در دام فیشینگ
  • افتادن در دام پولشویی
  • کلاهبرداری

افتادن در دام فیشینگ

خرید بایننس کوین(BNB) در بستری بدون احراز هویت معمولا در پلتفرم‌های ناامن رخ می‌دهد. در این شرایط این فرصت به کلاهبرداران داده می‌شود تا به اطلاعات شما مثل آب خوردن دست پیدا کنند. یکی از این روشها انتقال شما به یک صفحه پرداخت ناامن است. در این مواقع افتادن در دام فیشینگ چندان دور از انتظار نخواهد بود.

افتادن در دام پولشویی

اگر فردی بخواهد حساب شما را اجاره کند، احتمالا به دنبال خرید ارز دیجیتال بدون طی کردن فرایند KYC است. حال این رمز ارز می‌تواند بیت کوین، اتریوم یا بایننس کوین باشد. در این شرایط غالبا منشا سرمایه اصلی غیرقانونی است. بهتر است بدانید که در این شرایط متاسفانه پای شما گیر خواهد بود.

آیا خرید بایننس کوین بدون احراز هویت امکان پذیر است؟

کلاهبرداری

اغلب صرافی‌ها و بسترهایی که امکان خرید BNB بدون احراز هویت را فراهم کرده‌اند، کلاهبردار هستند. شاید برای سرمایه گذاری بدون دغدغه در این صرافی‌ها حساب خود را شارژ کنید، اما بلافاصله متوجه بسته شدن حساب کاربری یا از بین رفتن سرمایه‌تان خواهید شد.

روش‌های خرید رمز ارز بایننس کوین بدون تأیید هویت مشتری

گرچه به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌شود اما شاید با خواندن خطرات و محدودیت‌های خرید بایننس کوین بدون احراز هویت، همچنان برای خرید این رمز ارز راغب باشید. به هر حال بسیاری از افراد تمایل به طی کردن پروسه تأیید هویت مشتری را ندارند. البته ما عواقب این کار را به خود شما می‌سپاریم.

خرید بایننس کوین بدون تایید هویت مشتری


اما برای این کار روشهایی وجود دارد که در ادامه به صورت مختصر و مفید آنها را بررسی خواهیم کرد:

آموزش خرید بایننس کوین بدون احراز هویت
خرید از صرافی خارجی بدون KYCاگرچه روشهای دیگری برای خرید بایننس کوین بدون طی کردن KYC وجود دارد، اما برای کاربران ایرانی این تنها گزینه است، چرا که روشهای دیگر تقریبا در داخل ایرانی هیچ کاربردی ندارند. شما باید یک صرافی پیدا کنید که نیازی به تایید هویت ندارد. در این صورت به هدفتان خواهید رسید.
خرید حضوریجالب است بدانید یک فروشگاه در کشور کرواسی وجود دارد که امکان خرید 12 رمز ارز از جمله بایننس کوین را فراهم کرده است. این فروشگاه اولین فروشگاه حضوری کریپتوکارنسی محسوب می‌شود. شما می‌توانید بدون تایید هویت از این مرکز ارز دیجیتال بخرید، البته تا سقف 2 هزار یورو.
خرید از خودپردازدر حال حاضر خودپردازهایی در کشورهای مختلف تعبیه شده است که امکان خرید رمز ارزهایی نظیر بیت کوین و اتریوم را بدون احراز هویت فراهم می‌کنند. گفتنی است تا کنون چنین خودپردازهایی برای خرید BNB مشاهده نشده، اما به نظر می‌رسد در آینده نزدیک این اتفاق رخ دهد.

نکات مهم در هنگام خرید بایننس کوین بدون KYC (احراز هویت شخص)

البته ما نمی‌خواهیم شما را به این کار تشویق کنیم، بلکه عواقب این کار را نیز به شما گوشزد کردیم. اما اگر در شرف خرید بایننس کوین بدون احراز هویت هستید، حتما نکات زیر را مدنظر قرار دهید:

  • دست کم در انتخاب صرافی‌های بدون KYC آنهایی را انتخاب کنید که سابقه و اعتبار بیشتری دارند.
  • ابتدا مقداری اندکی از سرمایه خود را به بایننس کوین تبدیل کنید، سپس در صورت اطمینان کل سرمایه را وارد صرافی نمایید.
  • به محض خرید سرمایه خود را به کیف پولتان منتقل کنید.
  • در ضمن در زمان انتقال بایننس کوین به کیف پول حتما به شبکه انتقال دقت بفرمایید.

انواع صرافی خارجی برای خرید ارز BNB بدون KYC

برخی از صرافی‌های خارجی که برای خرید بایننس کوین در آنها نیاز به احراز هویت نیست به شرح زیر هستند:

  • صرافی LBank
  • صرافی CoinLocally
  • صرافی Paybis
  • صرافی BISQ
  • صرافی bybit
  • صرافی Changelly
  • صرافی OneInch
  • صرافی bitsquare

خرید مطمئن بایننس کوین، نحوه احراز هویت در صرافی بیترافی

صرافی بیترافی در راستای مقابله با پولشویی، سوء استفاده‌های غیرقانونی، فیشینگ و البته حمایت از کاربران احراز هویت را جهت خرید و فروش بایننس کوین و سایر رمز ارزها الزامی کرده است. لازم به ذکر می‌باشد در صورت احراز هویت می‌توانید هرگونه مشکل در اجرای معاملات خود را پیگیری نمایید. اتفاقی که باعث آسودگی خاطر شما عزیزان در معاملات خواهد شد. البته ما تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا فرآیند KYC در صرافی ارز دیجیتال بیترافی به ساده‌ترین و سریع‌ترین روش ممکن انجام شود.
برای احراز هویت در صرافی بیترافی، در گام نخست می‌بایست اطلاعاتی نظیر ایمیل خود وارد نمایید، در مرحله بعد از شما خواسته می‌شود تا شماره ملی خود را وارد کنید، سپس از شما خواسته می‌شود شماره موبایلی که به نام خودتان است را وارد نمایید، در انتها یک فرم که شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، تصویر از خود و یک عکس از کارت ملی شما خواسته می‌شود تا پروسه احراز هویت با اطمینان بیشتری انجام شود. به همین سادگی می‌توانید با امنیت بالا برای خرید بایننس کوین و سایر رمز ارزها در بیترافی اقدام نمایید. جهت شروع بر روی ثبت نام کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.